Recente Berichten

Schipperke door Caroline
[ 3 juli 2017, 15:03:26]

Onze nieuwe pup Peach door Lieve
[15 maart 2017, 22:02:11]

hondenkapster door linda leemans
[ 5 april 2016, 17:22:58]

Cavalier King Charles gezocht door Sven Callaerts
[14 december 2015, 21:26:09]

Moby door Sas1976
[25 november 2015, 11:50:14]

Auteur Topic: machteloos & gebroken  (gelezen 7354 keer)

Sophie

• Jr. Lid
  • **
  • Aantal Cavaliers: 3
machteloos & gebroken
« Gepost op: 19 oktober 2014, 18:45:17 »
Ik weet niet waar dit te plaatsen.... bij 'memories' doet het zo'n pijn...

mijn wederhelft Luna mijn kleine meid die dag in dag uit bij me was. Overal waar ik ging kwam zij
achter, we voelden zoveel liefde voor elkaar, ik kan het niet omschrijven....

om ongeveer half twee deze middag is ze overleden, 6jaar in mijn ogen nog zo jong...
ze kreeg opeens precies een hartinfarct .... mijn verdriet is groot... zo immens groot...
ik ben gebroken.... wil zonder haar echt niet verder maar ik zal moeten.... ben zo kapot
en huil alsmaar , mijn ouders zijn ook verdrietig.
Van de éné op de andere moment word ze me afgenomen, worden we uit elkaar gerukt...

:'( 

elleke

• Sr. Lid
  • gipsy
  • Aantal Cavaliers: 1
Re: machteloos & gebroken
« Reactie #1 Gepost op: 19 oktober 2014, 19:47:42 »

Heb er geen woorden voor krijg zelf tranen in mijn ogen als ik het hier lees.... kan u alleen heel veel sterkte wensen

zo vreselijk en plots afscheid moeten nemen van Luna die nog zo jong was maar ik ben er zeker van ze blijft altijd een plaatsje hebben heel diep in je hart.

Rust zacht lieve Luna  :kaars2:

mirella2

• Hero Lid
  • Loewieke en Cisse
  • Aantal Cavaliers: 2
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2014, 21:31:45 »
Ach zo triest ...  :huil1: en zo plots ....  dit is niet makkelijk voor jullie... Natuurlijk huil je nu constant omwille van dit gemis want dit zag je niet aankomen, zo jong nog.... erg veel sterkte gewenst de komende tijd...  Slaap zacht Luna ...  :kaars1:

Tejo

• Hero Lid
  • Ik ben Casper, een echte hartedief !!!
« Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2014, 08:01:35 »
Ach Sophie, hoe vreselijk dit nieuws ...hier bestaan geen woorden voor!
Ik kan je enkel veel sterkte wensen en zeggen hoe hard ik met je meevoel! Dit verdriet is onbeschrijfbaar, zo plots je dierbare maatje te moeten laten gaan ...
Luna leeft voor eeuwig in je hart verder, jullie zien elkaar ooit aan de regenboogbrug weer; dit is wat mij door mijn verdriet heenhielp ...
Sterkte!  :kaars1: :kaars2: :kaars1:

ninja

• Sr. Lid
« Reactie #4 Gepost op: 20 oktober 2014, 10:12:13 »
Heel veel sterkte met dit plotse verlies van jullie hondje  :huil1:

michel

• Jr. Lid
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 21 oktober 2014, 22:08:02 »
Het is inderdaad zeer moeilijk, ik heb vorig jaar ook 1 van mijn 4 cavaliers verloren door hartproblemen, het is en blijft problematsich met die cavaliers,
die was ook maar 7en half jaar,
nu heb ik er nog ene met hartproblemen, die is wel al 10 jaar, en begint nu ook op zijn heupen te sukkelen,
de andere zijn er 4 en 5. de ene is vrij gezond, en den anderen zit dan weer met een te kleine schedel dat dan weer druk op zijn hersenen veroorzaakt.
het zijn zeer brave honden, maar die gezondheidsproblemen zijn toch erg....

chantal

• Vol Lid
  • Luca en gipsy
  • Aantal Cavaliers: 2
« Reactie #6 Gepost op: 22 oktober 2014, 15:32:22 »
 :kaars1: :kaars1: :kaars1: rust zacht Luna

veel sterkte

pietje

• Vol Lid
  • Jasper
« Reactie #7 Gepost op: 28 oktober 2014, 23:14:15 »
Heel veel sterkte  :kaars1:

Tejo

• Hero Lid
  • Ik ben Casper, een echte hartedief !!!
« Reactie #8 Gepost op: 3 november 2014, 10:13:48 »
Sophie, hoe gaat het intussen met je?

Sophie

• Jr. Lid
  • **
« Reactie #9 Gepost op: 18 november 2014, 23:25:48 »
Lieve mensen,

hier vind ik meer begrip en emotie van jullie dan van mensen in mijn omgeving...
Ik wil wel vertellen wat precies gebeurd is, maar ik vind de kracht en moed totaal nog niet..
zelfs nu ben ik aan het huilen,...ik wil niet ondankbaar overkomen, dat jullie me schrijven doet me heel veel... maar het brengt mijn kleine lieve meisje niet terug...en echt waar het doet me in alles
verdomd zo'n zeer, zo'n pijn...  Sinds haar overlijden heb ik nog geen dag gelukkig geweest
en heb ik elke dag al gehuild...in alles wat ik doe, wat ik denk,... mis ik haar... en ik blijf met zoveel
vragen en gemis achter... ik wou dat ze mij in de plaats genomen hadden maar niet zij...
zij die me zo gelukkig maakte....

ik schrijf van zodra ik kan lieve mensjes....

morgen is het al een maand geleden.... de 19de een getal dat ik nooit van mijn leven nog zal vergeten...
met mij gaat het niet goed, ondanks ik probeer verder te gaan...enkel omdat het moet maar het is zo hard en moeilijk....en ik voel me zo alleen zonder haar...

Lieke

• Jr. Lid
  • **
« Reactie #10 Gepost op: 25 november 2014, 11:05:34 »
heel veel sterkte !

Katleen

• Jr. Lid
  • **
« Reactie #11 Gepost op: 27 november 2014, 16:17:55 »
 :huil1: Véél sterkte, ik heb mijn kleine meid deze week ook moeten laten inslapen  :huil1:
Ik weet en begrijp wat je nu voelt...dit is zo verschrikkelijk en ik mis mijn kleine meid ook zo enorm hard , die leegte...het is zo pijnlijk ...dikke knuffels

Sophie

• Jr. Lid
  • **
« Reactie #12 Gepost op: 17 december 2014, 20:07:04 »
Hey lieve mensen,

Nog steeds de moed niet om precies te vertellen wat er gebeurd is...toch zie ik het steeds voor me,
als ik moet slapen, als ik leuke dingen moet gaan doen...
als ik met men andere twee cavjes (had net een nieuwe pup die periode aangeschaft plus men ander nog)
naar buiten ga.
Het doet me ZO immens verdriet... morgen zijn we de 18de...daarna de 19de...dan zal het twee maand geleden zijn al...en het doet zo'n pijn te weten dat ze al die tijd al van me weg is ...
hoe sterk ik me ook hou...en ik zoek echt dingen om me mee bezig te houden als ik thuis ben en niet moet
gaan werken (ook al is het opt werk lastig) het is ZO moeilijk...men beste vriendin, mijn kleine meid,
mijn lunneken ....ik mis haar zo en voel me zo ontzettend schuldig dat ik haar niet kunnen helpen heb!!!

mijn ouders zien het verdriet ook..godszijdank woon ik nog thuis want anders weet ik niet wat ik mezelf
zou aandoen... zij zien mijn pijn ook, hoe moeilijk het is om haar te missen, ze willen me wel helpen maar ze weten ook niet hoe...en ik merk dat het voor hen ook pijnlijk is...
het is een pijn die nooit zal weggaan en die ik nooit zal begrijpen...ik zag haar zo onzettend graag!!!
mijn doen en laten was op haar gebaseerd, ik zie haar nog steeds graag...

Sophie

• Jr. Lid
  • **
« Reactie #13 Gepost op: 17 december 2014, 20:07:46 »
Katleen hoe gaat het met jouw... :( knuffel