Recente Berichten

Schipperke door Caroline
[ 3 juli 2017, 15:03:26]

Onze nieuwe pup Peach door Lieve
[15 maart 2017, 22:02:11]

hondenkapster door linda leemans
[ 5 april 2016, 17:22:58]

Cavalier King Charles gezocht door Sven Callaerts
[14 december 2015, 21:26:09]

Moby door Sas1976
[25 november 2015, 11:50:14]

Auteur Topic: Op "kippennekkenjacht" ;o)  (gelezen 1609 keer)

mirella2

• Hero Lid
  • Loewieke en Cisse
  • Aantal Cavaliers: 2
Op "kippennekkenjacht" ;o)
« Gepost op: 25 juli 2013, 14:10:56 »
Vandaag ben ik gaan "metten" (hier noemen ze dat zo en dat betekend dus: naar de markt gaan hihi) Ik ben om 10 kg kippennekken gegaan voor de blaffertjes.  Ze krijgen hier 1 maal per week een gedroogd nekje. Heb er nu dus weer een stuk of 400 in de vriezer ;o) Ik geef er aan de buurvrouw ook wat..zij vind het vies maar de hond niet hihi....

En ja als je zo wat kilo's bij hebt moet dat natuurlijk mooi in zakjes gesorteerd worden om in te vriezen en te drogen enz...en tjsssaaa...hoe kan het nu? maar daar wilden de tweetjes wel lekker bij zijn hoor!! Lekker kwijlmomentje hihi...en ze zagen dat het goed was! Ze dachten precies: ow ow baasje is op jacht geweest, laten we maar flink ons best doen en stillekes afwachten dat we iets krijgen.... als alles ingepakt en proper was kregen ze natuurlijk hun verdiende loon...zalig moment om ze zo geconcentreerd te zien...men schatjes  :liefde1:  :blenheim1:  :liefde1:  :ruby1:

ninja

• Sr. Lid
Re: Op "kippennekkenjacht" ;o)
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2013, 14:15:51 »
Ze zijn wel zeer geduldig  :hihi1:

mirella2

• Hero Lid
  • Loewieke en Cisse
« Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2013, 14:31:43 »
Ze zijn wel zeer geduldig  :hihi1:

Ohh jaa... ze weten dat er dan iets komt hè  :hihi1:

Lieve

• Sr. Lid
  • MIRKO (30 augustus 2007)
  • Aantal Cavaliers: 1
« Reactie #3 Gepost op: 25 juli 2013, 21:55:35 »
En zo braaf dat die twee schatjes er staan naar te kijken en wachten.  Dat zou hier niet het geval zijn denk ik.  Mirko die al lang met eentje ribbedebie :hihi1:

mirella2

• Hero Lid
  • Loewieke en Cisse
« Reactie #4 Gepost op: 26 juli 2013, 07:17:06 »
Op maandag en vrijdag ga ik ook 'metten' (weer een nieuw woord bijgeleerd Mirella) en zal binnenkort eveneens kippennekken meebrengen voor mijn mannekes.

Ik heb ze wel vooraf moeten bestellen hè Linda, het is niet zoiets dat ze in hun kraam bij de borsten en de billen leggen  :hihi1: Hier moet ik ook minstens 10kg afnemen, maar dat geeft niks als je ze in kan vriezen natuurlijk.  :duimenop1: